Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 mai 2011

Munca...munca si iar munca...

 

Munca...munca si iar munca...Astazi m-am cam destrabalat,am muncit,am facut cumparaturi,am mers la coafor,am cantat la pian...iar acum mai beau o cafea pentru ca trebuie neaparat sa termin o lucrare. Prevad ca aproape va fi o noapte alba dar asa e ...viata. Oricum fac cu placere munca mea...ca daca as face din obligatie,nu cred ca ar iesi ceva.Stii si cu munca asta a noastra...este ca si cum ai gati...atunci cand depui suflet parca si ceea ce gatesti este mai bun..Acum trebuie sa ma apuc de treaba si sa-mi termin cafeaua...

pina maine cand revin...ganduri de bine pentru toata lumea...va doresc sa va treziti in fiecare dimineata cu voie buna , plini de energie si cu multa pofta de viata.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.

3 comentarii:

  1. stiu cum e munca munca si iar munca ......si totusi tu ai si putin pauza la coafor ..uni nici pe asta nu o au :)):P

    RăspundețiȘtergere
  2. Faci şi freze pentru bărbaţi? Oricum sunt mai...nonconformist deci, pot încerca freze ciudate. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ionuţ Sorin ,nu fac freze,ai inteles gresit,am zis ca am avut o pauza ptr mine la coafor. Eu sint de profesie economist si ca femeie trebuie sa mai trec si pe la un salon.Da... daca ma gandesc bine ,s-ar putea sa-mi deschid si un salon de infrumusetare.E o idee excelenta...merci ptr idee.

    RăspundețiȘtergere