Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 mai 2011

Cred cu tarie in viata...

  
In noaptea asta plec  la Bucuresti la controlul periodic  la medic...am emotii foarte mari...toata saptamina am fost nelinistita. De ce ?...Nu stiu...poate ca imi este frica de amintirile cand eram bolnava.Cred cu tarie in viata si in faptul ca nimic nu este intimplator...si mai cred ca viata ne da totul...trebuie doar sa stim sa luam din ea,cat sa pastram pentru noi...si cat sa impartim cu cei dragi...si mai cred ca cel mai important moment este clipa prezenta...iar cel mai important om este cel de langa tine. Cateodata am sufletul atat de zbuciumat...nici eu nu ma mai inteleg...imi iubesc calitatile...imi urasc defectele dar regret si greselile...caci am gresit in viata asta ca nu am avut grija de sanatatea mea....dar acum am invatat sa traiesc cu ele.  Si totusi traiesc...cred in viata...cred in mine...cred in voi.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

10 comentarii:

  1. eh lasa ca nu o sa ai nimic :P

    RăspundețiȘtergere
  2. îţi doresc din tot sufletul să-ţi recapeţi liniştea sufletească şi să te bucuri din plin de viaţă...aştept cu nerăbdare să revii perfect sănătoasă,la fel de frumoasă,şi de optimistă cum ai fost din totdeauna,şi pentru acest fapt te admir şi respect ptr.demnitatea de care dai dovadă şi de lecţia de viaţă pe care ne-o oferi aici..
    drum bun,drept, şi lumina şi bucuria fie cu tine..
    te îmbrăţişez cu tot sufletul meu,
    cu mare drag!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Copilul diminetii ,desi abia astept si ma bucur enorm sa ma intilnesc cu acei oameni care mi-au salvat viata...totusi simt o frica...nu mai suport spitalele. Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Să primești numai vești bune!
    Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos Ryanna ,nu ar trebui sa-mi fie frica ca mi-am invatat lectia...sunt cu toate analizele la zi,ecografe ,tomografe ,rezonanta magnetica etc.Dar sti cum este...ai citit in ultimele mele postari ca m-am mai suparat din cauza unora...trebuie sa-mi amintesc ca... trebuie sa ma menajez...stii degeaba esti ocrotita de familie...ca apar altii.Am puterea sa ma remontez din nou si voi fi aceeasi optimista pe care ati cunosct-o.Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos Oana,esti o draguta ca intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa si trebuie sa crezi cu tarie in viata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa voi face ღAzucenaღ ,stiu si pot sa scap de dramul asta de pesimism care mi-a invadat sufletul...multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. lasa negativu :)). pozitivu conteaza:>

    RăspundețiȘtergere
  10. Copilul diminetii ,incepind din clipa asta voi fi iar optimista pe care o stiti voi.Multumesc ptr sfaturi.

    RăspundețiȘtergere