Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 octombrie 2015

Dar au fost...

Daca fac un bilant al vietii mele si privesc putin in urma...nu regret nimic. Cred ca as face aceleasi lucruri,aceleasi alegeri,aceasi profesie. Nu regret nici ca am intalnit oameni mai putini buni care nu m-au meritat si carora le-am oferit zambetul si bunatatea mea,iar ei in schimb au adus in viata mea numai rautate.  Nu stiu daca au fost multi sau putini...dar au fost...chiar nu regret ca i-am intalnit. Singurul meu mare regret este ca mi-am pierdut timpul cu ei pentru ca prea  tarziu mi-am dat seama ca nu au meritat nici o secunda din viata mea...regret doar acest  timp, si sunt constienta caci cu fiecare zi care trece imi ramane  din ce in ce mai putin.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu