Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 octombrie 2015

Omule tu poti mai mult...

Stiu ca pentru unii am fost o persoana incomoda in viata,mi-a placut intotdeauna sa spun adevarul si in acelasi timp am suportat adevarul din partea altora...chiar daca in unele momente a fost crunt. Nu pot sa spun vorbe frumoase atunci cand cineva nu le merita,dar un singur lucru pot sa spun ca apreciez: sinceritatea,vointa,munca celor din jur,iar rautatea,prostia si lenea le detest.Am vrut sa fiu indiferenta,dar nu ma pot schimba...cred ca imi place asa cum sunt directa cu personalitatea mea care uneori supara. Apreciez pe fiecare in parte,inteleg tot ce este omenesc pe lumea asta,nu sunt indiferenta fata de nimeni,dar nu tolerez pe aceia care nu stiu ce vor si se opresc doar la cateva cuvinte care parca au devenit lozinca lor pe viata-"atat am facut,mai mult nu pot".Urasc aceasta atitudine pentru ca Omule tu poti mai mult...nici macar nu-ti imaginezi cat poti sa duci si de ce esti in stare...este o sursa de energie in care poti sa muti si muntii din loc,trebuie sa fi constient ca avem o viata si nu ne permitem sa ne pierdem timpul cu nimicuri.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: