Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 octombrie 2015

In ziua de azi...

In ziua de azi majoritatea dintre noi au uitat ce inseamna incredere,loialitate, ce sunt acelea sentimente si ce inseamna o prietenie adevarata. Astazi cred ca falsitatea este la ordinea zilei.Recunosc ca si eu m-am lasat coplesita de increderea unora si stiu ca am gresit ...poate nu meritam asa ceva din partea celor care candva la momentul potrivit le-am intins o mana.Viata m-a darmat intr-un fel sau altul atunci,sau poate am fost ranita in orgoliul meu si atunci mi-am pierdut increderea in oamenii pe care ii credeam atunci,buni si corecti. Acum ii recunosc foarte usor...stiu ca sunt falsi ,si am inteles ca pentru ei, tu ca individ  reprezinti  exact o carte citita si uitata undeva pe un raft prafuit. Ar trebui sa ne ridicam niste ziduri de protectie...sau sa invatam sa ne doara mai putin , incat sa avem asteptari mai putine.  Am invatat sa fiu mai atenta cu persoanele pe care le accept in jurul meu ...am invatat sa pretuiesc mai mult oamenii simpli si buni ,incat sa ma doara mai putin.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu