Totalul afișărilor de pagină

luni, 5 octombrie 2015

Ma gandesc si sper...

Multi prieteni imi spun ca sunt o femeie puternica pentru ca atunci cand toti intra in panica,eu intotdeauna  iau o hotarare cu sange rece...dar cred ca nu sunt intotdeauna atat de puternica pentru ca am si eu momentele mele de slabiciune...am momente cand chiar nu reusesc sa fac ceea ce mi-am propus...dar in mare masura chiar daca in sufletul meu este acel moment de neputinta...mereu am incercat sa dau acea aparenta de stapanire de sine si sa nu arat ca sunt neajutorata. Mereu ma gandesc si sper...si am ambitia mea sa trec peste orice obstacol...mi-am propus sa merg pe propiul meu drum cu toate ca unii nu-si dau seama cum reusesc...dar in sufletul meu am acel sentiment de invingatoare...pentru ca timpul ma invatat ca le poate rezova pe toate,doar sa ai suficienta rabdare incat sa obtii ceea ce meriti.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Buna dimineata !
    Rabdare si credinta , spun eu , increderea in puterea Lui , El nu isi lasa oile sa rataceasca , chiar si pe cele ratacite le aduce inapoi la turma si ...rabdare multa....uneori ne dorim ca totul sa se intample acum....dar nu se poate , in timp se aranjeaza toate pe fagasul lor .
    O zi placuta iti doresc din tot sufletul !

    RăspundețiȘtergere
  2. O zi plina cu iubire,iertare si credinta dar si multa rabdare! frumos scris...

    RăspundețiȘtergere