Totalul afișărilor de pagină

marți, 27 octombrie 2015

Zambiti chiar si cand va vine a plange..

Eu chiar zambesc zilnic...asta ma ajuta sa merg mai departe si chiar sa-i ajut si pe cei de langa mine....macar atat pot face,sa le ofer un zambet sincer.  Chiar daca e greu...zambiti ca este gratis....poate maine cine stie... Eu de felul meu sunt o fire optimista,cu toate problemele pe care le-am avut si poate ca or mai veni...totdeauna Dumnezeu mi-a dat putere sa trec peste toate cu toate ca  uneori credeam ca nu mai pot.  Sigur,ma bucur de orice lucru frumos care imi apare in cale,iubesc oamenii si incerc sa inteleg atat cat pot eu...am prieteni foarte buni pe care ma pot baza si care la rindul lor se pot baza pe mine. Da...viata merita traita ,iubita pentru ca e unica. Zambiti...zambiti...chiar si cand va vine a plange.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu