Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 octombrie 2015

Niciodata nu pot sa uit...

Fiecare din noi realizam ca viata e scurta...eu intotdeauna am trait asa cum am simtit,iar libertatea pe care mi-am luat-o de a trai asa cum simt eu in interior...ma face nespus de fericita si totodata mandra de mine. Am momentele mele de fericire...idei..vise...dorinte...realizari, iubesc viata asa cum este ea cu tristete si bucurie...cu provocari si succese. Astazi sunt putin cam suparata,pot spune dezamagita de unele persoane la care le-am intins mana la timpul potrivit...eu sunt omul momentului,daca fac sau spun ceva este pentru ca asa simt eu si intotdeauna imi asum greselile...pot sa iert multe...dar niciodata nu pot sa uit...nu sunt atat de toleranta cu cei care nu merita incat sa le mai dau o sansa,pentru ca asa cred ca ma protejez pe mine.  Eu iert...am iertat multe ...dar am anumite convingeri pe care nu le pot schimba...chiar daca cineva anume imi cere asta. Gata cu atata suparare pentru altii care nu merita...pai nu va scriu eu mereu ca viata e frumoasa...ca merita traita...ce se intampla cu optimismul meu...asa ca ma asez la pian , cant cateva piese preferate pana uit si de mine.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


2 comentarii:

  1. Ajutorul pe care l-ai dat celor care aveau nevoie de el, l-ai dat pentru ca asa ai simtit, dar nu trebuie sa ai asteptari prea mari. Cei care iti merita prietenia vor fi intotdeauna langa tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ajuti dezinteresat fara a cere ceva in schimb,nu-i asa?? O faci pentru ca asa simti si-ti place sa dai din putinul tau si altora chiar de au !?Dar
    de regula se da cui nu are si nici nu-ti cere... cel putin asa fac eu... si nici sa stie stanga ce face dreapta!O zi buna langa cei buni!

    RăspundețiȘtergere