Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 octombrie 2015

Ma mai lupt cu mintea mea......

In viata mea am iertat greseli de neiertat,am fost dezamagita de oamenii pe care nu credeam ca ma vor dezamagi niciodata...am incercat sa-i uit...dar exista un moment in viata cand dai nas in nas cu ei. Nu sunt absurda...nu tin cu dintii la ideile mele...chiar nu am dreptate uneori si sunt capabila sa ascult si alte idei...dar efectiv detest regulile dupa care unii vor sa traiasca astazi...nu mai este loc de cinste,de ce ai in cap nici vorba,daca esti pregatit sau nu...nu mai exista acea regula de bun simt. Daca ai pe cineva sus pus...te-ai facut om...chiar daca nu te duce capul poti ocupa oricand functia de director...si ce functie de raspundere...sunt persoane care efectiv nu se limiteaza la cat le ajunge plapuma...scuza-ti expresia. Se pare ca tot o visatoare am ramas...cu aceleasi principii invechite adica omul potrivit la locul potrivit. Tot ce am intampinat in viata mea ma facut sa cresc mai dreapta... am facut mult bine si am gasit mult rau,dar asta nu m-a impins decat sa fac si mai mult bine. Ador cele doua cuvine "uita si iarta"...cu toate caci cateodata nu functioneaza,dar asta-i altceva...iubesc  viata si inca ma mai lupt cu timpul si cu mintea mea care nu tace niciodata.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu