Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 24 octombrie 2015

Fericirea este in noi...

Ma simt bogata si astazi ca in fiecare zi . Sunt multumită ca viata si loviturile ei nu au reusit sa- mi infranga si sa- mi ingenuncheze spiritul. Voi continua sa ma ridic de fiecare data.O voi lua mereu de la inceput si asa cum spun prietenii mei,voi fi optimista de serviciu in cele mai pesimiste vremuri... voi continua sa daruiesc speranta... iubire... fericire indiferent de problemele ce apar . Fericirea este in noi si eu ma incapatanez sa o pastrez vie.Dacă ne-am deschide ferestrele sufletului mai larg ,am vedea ce bucurie se naste in jurul nostru...si cate motive am avea sa zambim… Ne trebuie doar un moment sa constientizam ca pentru a fi fericiti trebuie sa privim mai des in adancul inimii noastre.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu