Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 octombrie 2015

Prefer sa lupt si sa castig...

Daca ar fi sa mai traiesc o data...nu as schimba nimic pentru ca am invatat sa traiesc cu alegerile facute in viata,asta este cel mai important lucru sa-ti asumi responsabilitatea pentru toate actiunile tale. Singurul motiv pentru care vreau sa-mi retraiesc viata,ar fi sa fiu inca o data alaturi de cei pe care i-am pierdut,sa-i mai vad si pe ei in viata. Nu imi pare rau de nimic ce sa intimplat in viata mea...dar va dau un sfat...traiti prezentul...nu viitorul...nici trecutul.  In viata inveti si lucruri rele si lucruri bune,iei decizii  si nu stii niciodata ce e bine si ce  e risc. Pana la urma viata e un  risc de a castiga  sau a pierde...dar eu prefer sa lupt si sa castig.  Fiecare avem inca o sansa in viata...si nu numai una...trebuie sa incercam mereu sa lasam trecutul in urma pentru ca altfel ne urmareste mereu...incercati,va spun eu care am trecut prin multe...si cu mult curaj,cu multa buna vointa,si cu ajutorul celor din jur...am reusit.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu