Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 martie 2016

Astazi ma simt minunat...

Astazi ma simt minunat...am avut ocazia sa ajut pe cineva care se afla intr-un mare impas.Spun ca ma simt bine,pentru ca nu am depus mare efort...asa a fost sa fie...am facut-o din suflet pentru suflet si pentru ca asa am simtit. Intotdeauna  am daruit si nu am asteptat multumire de la oameni si nici recompense... acum sufletul meu este impacat.   Insa va pot spune cu toata sinceritatea ca intotdeauna am fost rasplatita de Dumnezeu, insutit... e singurul mod prin care pot face ceva pentru toata bunatatea Lui...a ajuta un om iti dai tie pace in suflet,bucurie,constiinta impacata.  Sunt un om normal... un om cu calitati si defecte, chiar si  cu rautati, dar imi doresc si ma straduiesc sa fiu mai buna... si chiar daca nu reusesc mereu, macar incerc sa transmit oamenilor sa fie mai buni... pentru ca uitam sa fim mai buni, in goana noastra zilnica si in lupta pentru existenta.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: