Totalul afișărilor de pagină

luni, 9 mai 2016

Nu de putine ori...

Nu de putine ori, viata mi-a dat multe lectii de-a lungul timpului...pe unele le-am ignorat,pe altele cu siguranta le-am pierdut din vedere,iar pe altele le-am invatat pe loc pentru ca in acele momente nu am avut de ales. Lectia cea mai importanta pentru mine a fost aceea in care am invatat sa ma lupt cu mine...sa lupt pentru mine,si mai ales sa lupt cu acei oameni  in care eu sa fiu aceea care sa ramana in picioare. Toate aceste lectii nu le-as fi tinut minte daca nu le-as fi invatat cu ochii in lacrimi si cu dorinta de a fi invingatoare. In toate cazurile am avut nevoie de sperante pentru a-mi continua drumul intortochiat al vietii...si am inteles ca speranta este acea cale pe care trebuie sa merg pentru a gasi acea luminita de la capatul tunelului,pe care ne-o dorim cu totii.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu