Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 septembrie 2019

Astazi ar fi fost ziua ta...

Astazi ar fi fost ziua ta. Dacă ai ști cât de mult îmi lipsești! Îmi lipsesc ochii tăi, simțul umorului, susținerea ta! Ești unicul meu! Te iubesc mai mult decât viața. Nu pot sa spun decat atat-
am iubit, iubesc și voi rămâne fidelă unui singur bărbat – soțului meu George. Îl văd deseori în vise și trăiesc cu amintirile despre el…Mi-e dor să te simt aproape. Să-mi iei sufletul în palmă și să-mi analizezi căderile și alegerile proaste. Mi-e dor să-ți spun la mulți ani și să-ți simt jena de suflet cu un an mai mare: „Mersi,a mai trecut un an".Ce faci când e ziua cuiva care a murit? Aseară m-am gândit că azi o să celebrez cu gândul la tine.Că o să ascult muzica ta, că o să-mi amintesc toate momentele bune cu tine.Doar că nu găsesc nimic de sărbătoare în sufletul meu. E numai lipsă și durere. Da...astazi ar fi fost,ziua ta.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu