Totalul afișărilor de pagină

duminică, 1 septembrie 2019

Sunt doar niște persoane...

Este oarecum ciudat să privesc în oglindă, să văd aceleași trăsături, iar când îmi privesc în suflet să văd ceva diferit.Mă simt în continuare aceeași persoană, privesc același cer, dar sufletul mi s-a schimbat. Și chiar și oamenii care atunci mă făceau fericită acum nu mai au aceeași efect asupra mea. Sunt doar niște persoane, care fac parte mai mult din trecut și mai puțin din prezent.Dar azi am realizat că, indiferent de ce efecte a avut timpul asupra altora, pe mine m-a schimbat.Au fost clipe în viata mea în care mi-as fi dorit să am o inimă uriasă, în care să încapă multă fericire, multă iubire si toate amintirile mele dragi.
  
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu