Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 septembrie 2019

Tuturor celor care m-au trădat le dedic aceste rânduri...

Mulțumesc că nu m-ați așteptat și nu mi-ați oferit a doua șansă.
Vă mulțumesc că m-ați părăsit, că nu m-ați considerat demnă de a vă fi alături. Pentru că m-ați făcut să simt că niciodată nu voi conta în viața voastră.
Fără voi nu mi-aș fi găsit vocea interioară, curajul și forța de a mă opune strigătelor voastre, nu aș fi ales să mă ascult doar pe mine.
Vă mulțumesc pentru că atât de ușor m-ați lăsat să plec. M-ați învățat să lupt pentru mine.
Mulțumesc că ați fost nerăbdători și nu ați încercat să mă cunoașteți.
Mulțumesc că m-ați respins și m-ați îndreptat spre un loc mai frumos, cu oameni mai buni. Mulțumesc că mi-ați dat un motiv să plec de lângă voi fără cale de întoarcere.
Mulțumesc că nu mi-ați dus dorul când am lipsit și nu ați încercat să mă întoarceți. Mulțumesc că mi-ați arătat direct că nu contez pentru voi. M-ați făcut să înțeleg că sunteți meschini și că niciodată nu am avut nimic în comun.
Mulţumesc pentru minciunile voastre care mi-au deschis ochii. Mulţumesc pentru că aţi plecat, iar lucruri noi au venit în loc. Mulţumesc că m-aţi învăţat să las trecutul în urmă.
Mulţumesc că mi-aţi creat iluzia că sunt imposibil de iubit și că aţi ales pe altcineva în locul meu. Mulţumesc că m-aţi făcut să cred că nu însemn nimic, că nu pot primi dragoste. Sunt demnă de a fi acceptată cu toate neajunsurile pe care le am.
Dar cel mai mult vă mulţumesc pentru că mi-aţi arătat că eu nu vă merit. Mulţumesc că m-aţi lăsat atunci când aveam nevoie de voi. Mulţumesc că nu mi-aţi deschis atunci când am bătut la uşă.
M-aţi învăţat să supravieţuiesc, să mă bazez doar pe mine, să îmi caut fericirea de una singură. M-aţi provocat să înţeleg că nu sunt precum mă vedeţi voi. M-aţi învăţat că sunt cum mă văd eu.
Mulţumesc că aţi dipărut din viaţa mea. Acum înţeleg că prin pierderea voastră m-am regăsit.
Mulţumesc că m-aţi lăsat atunci când nu mă iubeam pe mine. Atunci când nu ştiam să zâmbesc.Acum zâmbesc, aţi crezut că plecarea voastră va fi o tragedie, dar e unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-aţi făcut pentru mine.
-https://psihologiadeazi.ro 
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu