Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 septembrie 2019

Sase saptamani fara tine...

Astăzi este cea mai grea și urâtă zi din viata mea .Se implinesc sase saptamani  când mi s-a schimbat viața și tu ai plecat într-o altă lume fără să îmi mai spui nimic. M-ai părăsit pentru totdeauna. Au trecut atitea zile și eu te iubesc la fel de mult și încă te aștept acasă … chiar dacă știu că acest lucru nu mai este posibil.
Pentru mine ești viu și așa vei rămâne pentru totdeauna.
Îngerul și soțul meu care mă veghează si protejaza la fiecare pas.Dumnezeu să te odihnească în pace, sufletul meu iubit! Eu una nu voi putea uita o secundă ceva din ce a fost între noi și, promit că iti voi pastra amintirile frumoase  până la final .
Fie ca sufletul lui George să călătorească în Lumină și cu Lumină, acolo unde, fiecare vom ajunge cândva!

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu