Totalul afișărilor de pagină

luni, 26 martie 2012

Am curajul...

Am sa incep cu un citat de Ileana Vulpescu" Sufletul omului indura amaraciune, indura umilinta, indura jignirile. Dar mai greu decat orice, golul si mai ales golirea. Golirea sufletului nu te omoara, dar te sleieste."   Cat de adevarat...golul din sufletul unui om si mai ales singuratatea cred ca sunt  niste chinuri imense...greu de suportat. Uneori stau si ma intreb cum de mai supravietuieste acest suflet la cate incercari in viata este supus!  Despre mine pot sa spun si de fapt nu este numai afirmatia mea...cred ca sunt o optimista bolnava  ca am reusit sa supravietuiesc...in lumea asta a noastra am indurat tot dar n-am reusit sa-mi golesc sufletul pana acum...cred cu tarie ca mai am inca resurse si dupa o zi in care alunec de pe varful muntelelui intr-o prapastie,am curajul ca a doua zi sa o iau de la capat si de a nu renunta...dar stiti de ce reusesc?  Pentru ca intotdeauna  simt ca traiesc cand fac curatenie in casa sufletului meu...atunci dispar in sacul aspiratorului toate durerile, toate indoielile, toate lipsurile...iar in locul lor intra soarele,  bucuria vietii si...dorinta de a trai.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. sufletul e puternic,el poate suferi mai multe goluri si totusi supravietuieste, uneori e rupt in doua dar se vindeca.

    RăspundețiȘtergere