Totalul afișărilor de pagină

marți, 20 martie 2012

Noi femeile...

Noi femeile suntem ingaduitoare si iertatoare fata de cei care ne pricinuiesc suferinte,pentru ca ne atasam de aceia pe care-i consideram deosebiti...pentru ca vorbim si stim sa ascultam cu sufletul pe care-l asternem in palme si-l oferim chiar si acelora care nu stiu ce sa faca cu el. Am momente cand pot sa fiu neomenoasa fata de jigodiile care mi-au facut rau si care imi jignesc cu disperare oamenii care imi sunt dragi mie. Sper sa inteleaga cine trebuie... dar ma tem ca puterea lor de intelegere este limitata...nu-i urasc...nu ma razbun,ci adopt o atitudine indiferenta si caut sa nu-i am aproape.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. Nu ai idee cat le/ii doare indiferenta !
    E cea mai puternica arma !

    RăspundețiȘtergere
  2. Flyerboy...asa este indiferenta doare...dar e o "arma" cu doua "taisuri" de cele mai multe ori...spun asta pentru ca e simplu sa fii indiferent , e simplu sa faci "economie" de vorbe si atitudine dar in sufletul tau e "furtuna" !Cea mai buna atitudine e sa spui lucrurilor pe nume ...e mai clara treaba si esti mai linistit ca nu ai lasat nimic in ceata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca stii sa o manuiesti cum trebuie, o sa mearga bine !
      Mie mi-a reusit !

      Ștergere