Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 martie 2012

Viata m-a invatat multe lucruri...

In viata trebuie sa fii pregatit pentru orice ,fie bun sau rau...te poti astepta la momente frumoase dar si la momente neplacute. Fiecarei clipe frumoase trebuie sa-i dai importanta maxima si sa o traiesti din plin,iar pe cele neplacute...le gazduiesti putin,dupa care le dai afara,pentru ca nu trebuie sa se obisnuiasca prea mult cu noi.  Viata m-a invatat multe lucruri...am plans,am suferit,am trecut prin momente neplacute, dar am avut puterea sa ma ridic, sa zambesc si sa merg in continuare...nu doresc sa ma laud,nu-mi sta in caracter ...sunt constienta ca mai am multe de invatat de la viata si de la oricare dintre voi...noi nu ne dam seama, dar sa stiti,avem multe bogatii in interior...si cred ca este timpul sa profitam de ele  acum ...cine stie!...poate maine va fi prea tarziu .
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

8 comentarii:

  1. Si pe mine viata m-a invat ca e nu e bine sa imi placa de cineva:d
    Sau poate e dar nu e bine sa incerc eu sa fac ceva pentru ca nu voi primi:-??
    Pot spune ca e o lectie care o sa imi prinda bine pentru ca e mai bine fara dragoste;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Denisa...daca vrei cu adevarat ceva...primesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata este un trandafir la care fiecare petala este o iluzie,iar fiecare spin o realitate,buna sau rea,depinde!? Asa ca,zambeste si lupta si treci mai departe, in orice moment al zilei,iar fiecare zi iti va fi poate mai buna si viata mai frumoasa.
    Astazi iti doresc o zi frumoasa de primavara ,binecuvantata si sa fii ocrotita mereu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Denisa...nu mai fi asa de pesimista...esti tanara si ai toata viata inainte. Am constatat o oarecare suparare in viata ta,cauta si rezolva-ti problemele asa cum este mai bine pentru tine...intotdeauna trebuie sa te gandesti la tine. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana...multumsc frumos intotdeauna esti o draguta...frumos spus "Viata este un trandafir la care fiecare petala este o iluzie".

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta e viata .. cu bune si rele ,trebuie sa o aceptam !

    RăspundețiȘtergere