Totalul afișărilor de pagină

vineri, 30 martie 2012

Curajul si vointa lor de a trai cu capul sus...

Astazi m-am asezat pe o banca si putin mai incolo de mine,erau doi tineri cu handicap in carucioare...eu personal i-am privit ca pe doi tineri frumosi si indragostiti...dar pentru unele persoane se pare ca nu. Poate  ca nu toti ne dam seama ca cei cu dizabilitati fizice au suflet si sunt si ei oameni care stiu sa se bucure de viata mai mult ca cei normali...iar daca se pot bucura de viata si sa rada,noi de ce nu putem face?   Eu personal ii respect enorm pentru curajul si vointa lor de a trai cu capul sus...indiferent  cum sunt priviti de cei din jur. Chiar nu inteleg de ce sunt respinsi acesti oameni cu handicap fizic de catre societate,iar cei cu handicap sufletesc,nu ! Ei sunt mai superiori decat noi cei normali...pentru ca ei stiu sa aprecieze viata la adevarata valoare...stiu sa se bucure mai mult decat noi,in timp ce noi ignoram ceea ce avem pentru ca nu stim sa fim multumiti niciodata. Am intalnit oameni care aveau diverse probleme,dar niciodata nu i-am criticat sau i-am privit cu mila. Si stiti de ce ? Pentru ca multi dintre ei au o pofta nebuna de viata...asa cum sunt ei si am constatat ca uneori sunt jalnica pentru ca ma las doborata de "nimicuri" cand simt ca nu mai pot. Nu stiu daca ma credeti...dar eu vad oamenii frumosi...chiar nu-i vad ca au defecte fizice,pur si simplu ii vad frumosi,daca sunt buni.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

5 comentarii:

  1. Ai dreptate si ei sunt oameni

    RăspundețiȘtergere
  2. ai descris foarte simplu si extraordinar in acelasi timp acesti oameni. intr-adevar unii dintre ei apreciaza viata, lucrurile marunte, gesturile si bucuriile simple mult mai mult decat altii care n-au aceleasi probleme ca si ei. poate si noi ceilalti vom reusi sa apreciem viata asa cum merita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ideisiidei...multumesc frumos pentru vizita...dupa parerea mea cei cu handicap fizic sunt respinsi din simplul motiv ca sunt diferiti fata de cei care nu au nici un fel de handicap (eu as zice ca il au, mental), sunt respinsi pentru ca nu pot face tot ceea ce pot face ei, sunt respinsi pentru aspectul lor. Dar nimeni nu se gandeste ca totusi si ei sunt niste suflete,in primul rand si ca sufera si ei mai mult decat oricine altcineva. Dar asta este natura umana, este mai usor sa distrugi ceva decat sa creezi ceva. Asa ca omul prefera sa distruga decat sa creeze, mai ales pana li se maturizeaza creierul si gandirea.Se pot invata foarte multe de la astfel de oameni speciali care sunt adevarate exemple si lectii de viata. De fapt cea care este cu adevarat bolnava si care ar trebui tratata este societatea in care traim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare e frumos in felul lui si cei care rad de cei cu dezabilitati, eu una cred ca nu sunt prea maturi la faza asta...

    RăspundețiȘtergere
  5. si foarte bine faci.
    trebuie sa privim mereu dincolo de aspectul fizic, e drept ca ce izbeste la ochi e mai usor de etichetat si mai atractiv, dar adevarata comoara se ascunde in suflet.

    RăspundețiȘtergere