Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 14 martie 2012

Oricat ai vrea...

Sunt atatea lucruri in viata mea pe care mi-as dori sa le schimb...dar nu pot pentru ca deja au trecut,dar exista si un lucru bun...trecutul nu-l mai putem schimba pentru ca trecutul ne-a schimbat pe noi....unii am devenit mai buni,mai intelegatori ,mai ingaduitori ,mai realisti,mai intelepti . Trecutul este o parte din tine, care iti apartine cu toate lucrurile bune sau rele care ti s-au intamplat...nu poti sa negi timpul care s-a scurs...oricat ai vrea. Eu personal nu m-am considerat o invinsa a destinului,nici macar a vietii...pentru ca inca traiesc. Cand ne indreptam spre viitor, ne indreptam cu tot cu trecut...trecutul suntem noi..prezentul, la fel...dar viitorul e necunoscut... inca. Pentru a putea trai in prezent va trebui sa te ierti, sa te consideri invins sau castigator al vietii...asta doar tu si cu tine vei sti.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. Daca timpul ar putea fi dat inapoi eu as fi cea mai bucuroasa.As sterge toti oamenii care acum sunt in viata mea si nu i-as mai pune inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Carolina...multumesc frumos de vizita,trec frecvent pe blogul tau,citesc tot ,dar exista o setare la blogul tau si eu nu mai pot sa comentez...dar sunt prezenta mereu.

    RăspundețiȘtergere