Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 martie 2012

Nimic nu este imposibil...


In fiecare secunda,minut,ora,zi...descopar lucruri noi,interesante si frumoase despre viata...pentru ca ea este ca un copac ...intai radacinile...cand ne nastem trunchiul si apoi fiecare zi,fiecare traire,fiecare zambet,fiecare dezamagire sunt ramurile...si eu sunt,adica vreau sa fiu in varful lui ...sa ma catar pe fiecare ramura a copacului meu si sa fiu in varf... tot mai sus. Intotdeauna am ales sa fiu  invingatoare... nu putem plange tot timpul din cauza unor suferinte sau a unor dureri...ele oricum nu vor trece daca noi ne consumam prea mult sau ne gandim in fiecare clipa. Poti trai frumos si linistit fara averi materiale, dar daca ai langa tine oameni care stiu sa te respecte,sa te aprecieze si sa te iubeasca asa cum esti, ele sunt cele mai mari bogatii ...nimic nu este imposibil...totul este sa   crezi si sa speri in ziua de maine...trebuie sa fii optimist si sa ai incredere in tine si in ceea ce faci. 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

10 comentarii:

  1. nici nu stiu in cine sa mai cred:(

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate.contează enorm să ai lângă tine persoana potrivită..bine a zis Marchez la un moment dat,"ptr.lume poate eşti cineva,dar pentru mine eşti întreaga lume":)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos ai scris! Multa sanatate si fericire iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa postare :)
    ma gandeam ca vei zice ca noi suntem frunzele:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Nimic nu e imposibil?
    Imi pare rau dar eu nu gandesc asa.Multe lucruri sunt imposibile.

    RăspundețiȘtergere
  6. C.L.M....in primul rand trebuie sa crezi in tine...apoi in ceilalti faci cum simti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ryanna...persoana de langa tine este cea mai indicata,bineinteles in cazul cand esti pe aceasi lungime de unda.Multumesc frumos de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  8. £. H...puteau sa fie si frunzele...dar mai bine nu...frunzele cad repede...ramurile sunt mai rezistente.

    RăspundețiȘtergere
  9. Denisa...nu te contrazic...eu am vorbit dpv personal...ptr mine nimic nu este imposibil,totul este sa vreau...daca am vointa si intelepciune pot ...

    RăspundețiȘtergere