Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 martie 2012

Pentru ca imposibilul nu exista...


Cu totii ne dorim o viata frumoasa...sa fim fericiti...sa zambim...sa ne bucuram si sa traim minunat alaturi de cei dragi noua,de prieteni adevarati,dar...nu reusim in totalitate,suntem diferiti,cu conceptii diferite,caracter diferit...putem face ca totul din noi si din jur,sa fie frumos si bun...trebuie sa ne dorim si sa credem cu adevarat ca se poate orice. Frica,dezamagirea,esecul,neincrederea in noi...sunt unele din motivele pentru  care omul traieste in singuratate si respinge pe oricine...este cea mai rea modalitate pentru a gasi linistea sufleteasca... suntem diferiti,avem opinii diferite...raspundem diferit la esecuri si suferinte...nu doresc sa dau nimanui lectii de viata...dar totul depinde de noi,de interiorul nostru,exteriorul, lucruri sau persoane care ne influenteaza prea putin. Toti ne dorim  binele si frumosul...trebuie doar sa facem tot posibilul pentru a le avea...pentru ca imposibilul nu exista.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

6 comentarii:

  1. Nu vreau sa te contrazic dar poate era mai bine spus: pentru unii, imposibilul nu exista.Spun asta pentru ca la mine exista.Am incercat destul de mult timp sa obtin ceva... sau mai bine spus sa ma imprietenesc cu cineva si nu s-a putut.La mine imposibilul exista pentru ca... m-as fi putut pune si in cap dar tot nu se intampla ce imi doream eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. ©Ramonaa ‹з...asa zic si eu ,aca vrei cu adevarat ceva...obtii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Denisa...chiar nu vreau sa te contrazic,eu am spun din punctul meu de vedere...fara falsa modestie cand am zis ca trebuie sa fac sau sa indeplinesc ceva,chiar am reusit.In priviinta ta,daca cineva nu doreste prietenia ta,inseamna ca nu este un prieten sau prietena demna de tine,cred ca nu te merita...si ar trebui sa nu mai insisti pentru ca reprezinta o pierdere de timp ptr tine.

    RăspundețiȘtergere