Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 martie 2012

Trebuie sa te ridici...

Intotdeauna am considerat ca in viata cat de greu ti-ar fi, trebuie sa mergi mai departe...trebuie sa gandesti ca viata merge inainte iar noi suntem obligati sa tinem pasul cu ea. Chiar daca exista momente cand ai ajuns la pamant...trebuie sa te ridici...esti pus in fata faptului implinit...lupti,cazi,te scuturi,te ridici si mergi mai departe. Este imposibil sa spui Nu atunci cand esti daramat,pentru ca oricat te-ar ajuta altii,daca tu nu iti doresti, nu ai sa reusesti...dar daca vrei cu adevarat te poti ajuta singur pentru ca fiecare om trebuie sa fie puternic. Nu trebuie sa asculti nicidata de acei oameni negativisti sau pesimisti...fiindca ei iti rapesc  cele mai frumoase dorinte si sperante care le porti in suflet...eu cred ca trebuie sa fi mereu surd cand cineva iti spune ca nu-ti poti realiza visele...asa ca va doresc sa fi-ti puternici si sa visati...
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

8 comentarii:

  1. Sunt unele momente in care crezi ca totul e ruinat, ca nimic nu mai este potrivit pentru tine. Dar daca ai cui spune tot ce simti, daca vorbesti despre durerea ta iti dai seama ca nu e chiar totul pierdut si intotdeauna, dar intotdeauna, exista speranta si posibilitatea ca totul sa fie frumos.
    Iti doresc o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. poate ca aveam nevoie de cuvintele astea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Loredana...multumesc de vizita si bine ai venit pe blogul meu...si eu iti doresc din suflet o primavara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. £αvi H...tu esti draguta ca intotdeauna,imi pare bine ca am ajutat intr-un fel,dar dupa cum te-am observat eu pe tine, tu esti o fata plina de optimism si cu multe calitati.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa fim puternici si sa ne ridicam de jos.Sunt perfect de acord, asta fac si eu si ma simt foarte bine dar cu visatul...nu cred ca mai conteaza ce imi doresc eu de aceea am renuntat la toate visele mele.:-??

    RăspundețiȘtergere
  6. mie mi se pare ciudat cum viata merge mai departe... lasand in urma tot ce-i rau :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Denisa...daca esti de acord cu prima parte,nu stiu de ce nu ai visa ? Sti cum se spune, ceea ce-ti doresti ptr tine,la un moment dat se va indeplini...asa ca eu intotdeauna gandesc frumos si imi doresc numai lucruri bune.Nu am sa renunt niciodata la vise,pentru ca ele se indeplinesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. C.L.M....da,viata intotdeauna merge mai departe...fie ca vrem,fie ca nu vrem.

    RăspundețiȘtergere