Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 martie 2012

Am mai invatat ceva...

Uneori nu iti ajunge o viata intrega sa cunosti un om...cred ca nu-l cunosti cu adevarat pana nu ajungi sa treci prin situatii extreme si dificile...m-am saturat sa fiu dezamagita la orice pas...dar asta e...chiar nu stiu daca o sa mai intalnesc oameni care sa ma dezamageasca ca pana acum...stiu eu...poate acest aspect face parte din rolul omului. Astazi mi-am dat seama ca multe persoane din jurul meu sunt false...dar nu ma mir!. Astfel de persoane se gasesc pe toate drumurile...merita sa mai visez la acele persoane fara masca si ipocrizie ?. Chiar nu stiu.  Dar noi suntem de vina si spun asta pentru ca suntem superficiali cand e vorba sa ne cunoastem...zi de zi intalnesti astfel de om si iti dai seama ca este un necunoscut...si ca nici pe sfertul sfertului nu-l cunosti. De ce purtam atatea masti zilnice ? Stiti cum e ? Important pentru un om este sa aiba o calatorie  prin viata,frumoasa si decenta...si dincolo de ea sa fie cu mintea deschisa si cu sufletul minunat. Si totusi sunt norocoasa...important este ca timpul mi-a filtrat prietenii,pot sa-i numar pe degete pe cei care imi sunt alaturi incat pot sa pun capul pe umarul lor atunci cand vreau sa plang sau sa rad de fericire...iar pentru cei care au ramas pe drum si care au uitat ca mi-au fost prieteni,sa nu fie surprinsi ca am uitat si eu la randul meu ca le-am fost prietena. Dar iata ca am mai invatat ceva...ca circuitul vietii se desfasoara fara sa intrebe pe nimeni si astfel doar prieteniile adevarate rezista timpului.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

20 de comentarii:

  1. Eu incep sa am incredere doar in mine.Nu mai vreau nici o prietena.Ma am doar pe mine si asta imi e de ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pretenii adevarate?!,mai exista oare asa ceva?!Prietenii adevarati....., sunt cei din familie,dar si aceeia sunt cei care se afla in rangul I,restul sunt la fel ca toti ceilalti.Problema este ca trebuie sa invatam sa nu-i bagam in seama pe cei falsi si doar interesati de ceva....,sa mergem mai departe.Nu se merita sa ne stresam din cauza celor care nu sunt oameni,nu gindesc,nu simt nimic,etc.Sa ne bucuram de cei care sunt in viata noastra pentru o perioada mare de timp.Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e, incercarile din viata sunt bune ca filtreaza, ne filtreaza pe noi dar si pe prietenii nostrii. Viata nu e usoara decat pentru cei indiferenti. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca am ajuns si eu sa ma inteleg mai bine cu mine...decat cu oricine altcineva...

    RăspundețiȘtergere
  5. Se spune ca pe un om nu-l cunosti pana mori,ceea ce e adevarat,chiar si prieten adevarat fiind tot mai descoperi ceva nou despre el.Cred ca mai exista persoana fara masca,dar este o specie pe cale de disparitie.Nu stiu cum e sa porti o masca,pentru ca eu tot timpul am fost cum sunt acum.Poate ca societatea sau aspiratie spre bogatie si faima face pe un om sa poarte o masca,sau pote a fost prea nult ranit si nu mai poate suporta si de aceea are nevoie de o masca.Multa bafta si nu uita sa traiesti

    RăspundețiȘtergere
  6. Timpul cred ca a devenit un fel de dusman al falsilor :-j dar nu i nimic, noi sa fim sanatoase!!!


    O primavara superba>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Doar prieteniile adevarate,restul nici nu au existat !

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca aveam prea multe asteptari de la oameni, daca vom renunta la asteptari nu vom mai fi dezamagiti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Denisa...nu poti sa traiesti singura doar cu tine,in viata trebuie sa avem nevoie de prieteni...asta-i riscul.

    RăspundețiȘtergere
  10. MEG55...mai exista...eu am avut o gramada,dar sti tu unii sunt dupa interes... asa cum am scris am aproape o mana de prieteni...dar buni. Te imbratisez cu drag...vezi ca am reusit sa postez,cred ca ai setat altfel blogul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Robert Nicolaescu...imi pare bine ca viata mi-a oferit acel test prin care mi-am filtrat prietenii.Sigur sunt situatii in care efectiv te doare...sunt oameni pe care i-am ajutat din toate punctele de vedere,iar acum aproape ca nici nu ne mai cunoastem.

    RăspundețiȘtergere
  12. Roxy...si totusi avem nevoie de prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  13. ©Ramonaa ‹з...ai mare dreptate,chiar asa restul nu mai conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  14. £αvi H....sunt unii oameni care intotdeauna dezamagesc,nu trebuie sa astept de la nimeni nimic...doar omenie si bun simt.

    RăspundețiȘtergere
  15. Roxy...acum am intrat pe blogul tau si imi este imposibil sa comentez,seteaza daca poti sa nu mai apara acele litere in casuta...daca vrei.

    RăspundețiȘtergere
  16. In_inger_decazut...am sa comentez la postarea ta ptr ca la fel nu pot comenta din cauza setarilor de la blogul tau... Are dreptate ARIPI ALBASTRE...viata se invata din mers...astfel de dezamagiri de la prieteni o sa mai ani. Cu sora este altceva...sangele apa nu se face,este sora ta ,trebuie sa va apropiati si sa discutati cu calm. Si eu am o sora mai mica cu un an decat mine...ne-am certat si noi,dar sa zic asa ,am stat cam o ora suparate...apoi ne-am lamurit prin comunicare...totul trebuie discutat si pus la punct. Nu mai fi suparata...totul este trecator.

    RăspundețiȘtergere
  17. Chiar scriam si eu ceva asemanator pentru maine-poimaine si da, doar prieteniile adevarate rezista timpului!

    RăspundețiȘtergere
  18. Goda...multumesc de vizita,sunt putin necajita ca nu mai pot comenta pe blogul tau...imi apar acele cuvinte care trebuie scrise in casuta inainte de a da publicare,dar am sa comentez la mine pe blog despre postarea ta.Eu in fiecare zi vreau sa fac schimbari si sti de ce? Pentru ca tot timpul sunt nemultumita...nu ca nu as face ceva cum trebuie. In fiecare zi imi planific ceva si pana nu rezolv ceea ce mi-am propus...nu ma las.Chiar nu cred despre tine ca ai lasat niste planuri in urma...asa ce am vazut eu la tine...tu esti foarte ambitios.

    RăspundețiȘtergere