Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 martie 2012

Leapsa dorintelor neindeplinite ...primita de la Denisa.


Trebuie sa spun macar 3 dorinte care le-am avut si nu s-au adeverit.
1. Sa cant ...de fapt sa devin cantareata...asa mi-a placut mie la o anumita  varsta ...asta nu inseamna ca nu am voce,pentru ca v-am mai spus ,am facut in paralel cu scoala primara si scoala de muzica sectia pian pana in clasa a 9-a.  Cantareata nu am devenit...iar in legatura cu pianul cant si acum...cand sunt vesela sau chiar trista....de fapt el este prietenul meu care nu m-a tradat niciodata.
2. Sa fiu medic...in clasa a-11-a am inceput sa ma pregatesc pentru medicina...meditatii si tot tacamul...apoi nu am mai dorit si m-am indreptat catre Stiinte Economice...ca economist,si bine am facut...pentru ca pentru mine este meseria care imi place cel mai tare...este migaloasa,cere multa rabdare,atentie,rapoarte,diverse statistici ,multe ore de munca,trebuie sa citesti si sa te informezi tot timpul, etc.
3. Sa fiu ofiter de SRI...intr-un fel aproape ca acest vis al meu putea fi indeplinit,luasem  examenul si testul psihologic...dar atunci a intervenit ceva in viata mea si... a trecut la capitole neindeplinite...poate de acest subiect am sa povestesc vreodata.

Gata buna mea prietena virtuala Denisa...mi-am facut datoria fata de tine...imi cer scuze trebuia sa ma tin de promisiune de ieri...dar m-a luat valul si am abordat alt subiect.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

10 comentarii:

  1. ma regasesc in primele 2 vise...
    dar nici la mine nu se vor implini :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa ti se implineasca dorintele :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce flori frumoase!!!! Ofiter SRI am vrut si eu sa fiu:D:) dar deh... viata asta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e nevoie sa te scuzi:*
    Cum zic eu mereu:Mai bine mai tarziu decat niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  5. usor usor se indeplinesc ele:))ca pana la urma ce rost au realizarile daca nu visam nu :>

    RăspundețiȘtergere
  6. ©Ramonaa ‹з...nu mai vreau sa se indeplineasca...imi place ceea ce fac acum.

    RăspundețiȘtergere
  7. C.L.M....intotdeauna mi-a placut armata si uniforma militara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Denisa...multumesc ptr Leapsa,mi-a facut chiar placere.

    RăspundețiȘtergere
  9. Florea...ai dreptate,au fost niste vise frumoase!

    RăspundețiȘtergere