Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 martie 2015

Ce pot sa spun...

Mi-am pus de nenumarate ori intrebarea,de ce ne mintim noi oamenii ? Cred ca o parte din raspuns il stim cu totii pentru ca exista diverse motive,doar ca motivele uneori nu conteaza,esentialul este ca intr-un fel sau altul,mai mult sau mai putin cosmetizat,ajungem sa ne mintim...pe noi si pe altii. Daca la inceput este un derapaj menit sa creeze o iluzie optica pentru cei in fata carora vrem sa fim mai grozavi decat suntem,treptat minciuna se transforma intr-un mod de viata.  Sigur,eu personal nu suport minciuna,efectiv ma scoate din sarite,nu-i suport pe mincinosi si odata prinsi cu o minciuna oricat de mica ar fi ea,pentru mine nu mai au nici un credit. Ce pot sa spun...am si eu fixurile mele,dar in general este inevitabil sa nu te intalnesti cu un om care are obiceiul sa minta,mai des decat poti sa suporti. Partea proasta este ca daca acestia ar fi simpli trecatori prin viata noastra,am reusi foarte usor sa-i uitam...dar din pacate exista si acele persoane de care ne pasa si ajung sa ne minta intr-un mod obsedant si repetativ. Cu alte cuvinte mincinosii sunt cei care ne incurajaza la minciunile pe care le acceptam si bineinteles in care incercam sa ne complacem.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu