Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 martie 2015

Daca as incerca...

Mereu am admirat acele persoane care pot sa-si expuna viata pe blog cu usurinta...eu sunt o persoana care asculta mult si vorbeste putin. Daca as incerca sa-mi scriu viata cu tot ce fac,cu tot ce traiesc in fiecare zi...cu tot ce mi se intampla ...cu tot ce gandesc...cu tot ce ma deranjeaza...chiar nu cred ca as putea sa descriu totul, pentru ca as crede ca pentru altii as deveni o infumurata sau poate as incerca sa ma victimizez...si asa cred ca scriu prea multe amanunte dupa semnalele unor anonimi...si pana la urma cu ce m-ar ajuta sa scriu tot ceea ce mi se intampla in fiecare zi!
Uite de exemplu...ai mei de acasa nu ma citesc,chiar nu stiu adresa mea de blog...dar am colegi si cunostiinte care mi-au spus ca ma citesc cu placere. Cred ca e normal sa existe o anumita retinere atunci cand scrii pe un blog...la urma urmei sunt lucruri care tin de viata personala si e irational sa povestesti cu lux de amanunte ce faci zi de zi...am evitat sa-mi expun viata in randuri scrise virtual pentru ca sunt multe aspecte pe care vreau sa le pastrez doar pentru mine. Nu stiu,am si o retinere ca atunci peste ani cand ma voi reciti eu,chiar imi este teama ca voi fi prea aspra cu mine de ceea ce am gandit la un moment dat.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. drag, drag,drag...
    Cred ca mi.e dor sa ne imbratisam :-)
    :-) vb de regasire ,stii
    DRAG

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faci daca ceea ce e pare "intors pe dos" si de alegerea ta depind.. salvarea sau "nimicirea" cuiva, implicit astfel si a mea.. caci e vb pana la urma de semeni.
    Gabriela, Cum fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca,nu inteleg ce vrei sa-mi spui. Daca vrei ,poti sa ma contactezi pe facebook la mesaje,poate vorbim mai liber.Simt ca vrei sa-mi transmiti ceva,dar sincer nu imi dau seama.Te imbratisez cu tot dragul.

      Ștergere