Totalul afișărilor de pagină

luni, 2 martie 2015

In ultimul timp ...

In ultimul timp am intalnit oameni cu caractere care lasa de dorit...mereu am sperat ca oamenii buni sa-i schimbe pe cei rai,desi de multe ori se intampla invers. Cineva imi spunea ca are nevoie de oameni,de sustinere ca sa mearga mai departe si imi reprosa ca ea nu poate fi ca mine...ca ea nu poate lupta singura...si uneori are momente cand renunta. Sigur...am si eu momente cand zic...gata,am obosit...dar orice stare as avea,imi duc luptele cu aceeasi sete de izbanda...pentru ca am inteles de mult,de foarte mult timp, ca razboiul cu tine este batalia pe care o ducem fiecare...zic razboi...pentru ca inseamna alegerea de a lupta pentru tine...cu tine...pentru viata ta...sau pentru cei dragi.
-Va recomand cu placere blogul unui vechi prieten Lenesul-http://chiulangiu.blogspot.ro/-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu