Totalul afișărilor de pagină

luni, 30 martie 2015

Un bazar in care gasesti de toate...

Am obiceiul prost sa caut adevarul in locuri in care minciuna troneaza...ma infurii cand ma confrunt cu ea,am iertat greseli aproape de neiertat si am fost dezamagita de oamenii pe care-i credeam incapabili sa ma dezamageasca.Am facut mult bine si am gasit de cele mai multe ori, mult rau.Asta este...nu este pentru prima oara cand viata imi mai da o lectie .
Credeam ca oamenii sunt fiinte inteligente...sau cel putin asa imi doream eu,dar se pare ca viata este o amara pacaleala.Uitam prea repede ca suntem oameni.Nu degeaba a spus maestrul Ocatavian Paler-"Viata nu este o opera de arta. E, mai degraba, un bazar in care gasesti de toate, inclusiv nimicuri."

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu