Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 martie 2015

Daca ar fi sa ma gandesc...

Viata este o lupta neincetata ,unii sunt fericiti mai devreme ,altii mai tirziu, iar altii niciodata. Cred ca in viata este nevoie de picatura aceea de noroc. In viata mea au intrat rand pe rand si situatii fericite si invers....dar ca linie sunt norocoasa sa fac parte din patura aceea de oameni care o duc bine, si care nu se plang.Eu nu cred in coincidente, deci orice s-ar fi intimplat pana acum in viata mea, fie bune fie rele, au avut un scop si anume acela de a ma afla unde sunt in momentul de fata. Da, ar fi putut fi si mai bine pentru ca intotdeauna se poate si mai bine, dar eu sunt multumita deocamdata de viata mea  Si mai cred ceva: un rol foarte important il au in viata deciziile pe care le facem, decat de clara este in mintea noastra distinctia dintre bine si rau .Daca ar fi sa ma gandesc de ce anume a fost calauzita viata mea, as zice ca de munca si chin pentru a obtine si reusite pe masura. Chin e un cuvant mai dur, dar l-am ales pentru a exprima faptul ca imi ies lucrurile destul de greu, dupa ce apar tot felul de piedici si de multe ori nu din prima incercare.Dar si succesele pe care le obtin ma bucura si ma motiveaza, indiferent daca sunt marunte sau extrem de importante. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce am realizat si pentru sanatate.Da,pana acum cred ca viata mea a fost calauzita de noroc -desi ghinionul nu a stat prea departe de mine si ma intepat din cand in cand si aci ma refer la vechea mea suferinta,dar sunt optimista...In viata momentele frumoase sunt mai putine decat cele urate,dar sta in puterea noastra sa ne schimbam viata.Eu nu regret nimic din ce am facut ,poate ca as fi modificat unele lucruri daca as fi avut alta mentalitate dar ma iubesc asa cum sunt si sunt mandra de mine chiar si asa imperfecta.Viata este o poezie care uneori are rima iar uneori nu...este un mister ,fiecare pas care il facem....bun sau rau....intotdeauna cu urmari poztive sau negative...e ca un cerc....ca roata carului care se invirte si ajunge in acelasi punct...eu asa o vad...totul ne influentaza viata....iar noi putem doar sa traim fiecare moment si sa vedem partea buna a lucrurilor fara pareri de rau.

 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu