Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 martie 2015

O visatoare...

Pe mine viata m-a invatat ca oricat de greu mi-ar fi,am nevoie de sperante,de vise , de iubire...si mai presus de toate cred ca sentimentele,prietenia si iubirea sunt cele mai importante...dar nu trebuie sa uit ca aspectul cel mai esential este frumusetea sufleteasca. Un om nu trebuie sa fie frumos fizic,trebuie doar sa-i descoperi acea frumusete interioara...si inca ceva ,nu trebuie sa uitam un lucru ca oricine trece prin viata noastra  ramane acolo pentru totdeauna , nu iese si nu pleaca niciodata. Mi-a placut sa fiu mereu o visatoare...dar o visatoare cu picioarele pe pamant si nu am incetat nici o clipa sa visez...indraznesc sa cred in cele mai marete vise,pentru ca merit ,sunt constienta ca ele vor deveni realitate si mai stiu un lucru ca daca ar exista posibilitati ca visele sa se implineasca... Dumnezeu nu mi-ar fi dat sperantele.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu