Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 martie 2015

Eu din viata mea nu am facut propiul meu joc...

Traim intr-o lume prea rea ca sa fim sclavii oricui...am ajuns sa cred ca sunt niste vremuri prea rele  pentru niste oameni prea buni...am invatat cate ceva in viata asta caci cateodata poate fi si mai rau,alta data mai bine,dar am inteles ca toti trecem prin urcusuri si coborasuri. Eu din viata mea nu am facut propiul meu joc,unde a trebuit sa fac sacrificii,am facut,dar si eu am fost  cea careia i sau facut sacrificii...dar acum joc dupa propiile mele reguli fara sa ma afecteze atat de mult. Sunt ca uriasul care joaca sah pe o tabla uriasa...care ii muta pe fiecare dupa propiile reguli...iar cu piesele care ma incurca le dau la o parte si continui jocul...stiu,este ceva ciudat,dar se pare ca numai asa poti sa supravietuiesti...caci este o lectie pe care o vedem fiecare la tot pasul.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu