Totalul afișărilor de pagină

duminică, 1 martie 2015

Lenesul...

Pe Alex il cunosc din 2010 din blogger,este un tanar ambitios si extrem de saritor. Imi aduc aminte ca la inceput ,cand mi-am facut eu blogul, a fost primul care a comentat.A avut mai multe bloguri pe care le am si acum in lista , dar se pare ca Alex acum si-a deschis un alt blog si anume- Lenesul.http://chiulangiu.blogspot.ro/.Imi era dor de articolele lui pentru ca avea intotdeauna un aer de veselie ...chiar si cand comenta ceva pe blog, o facea intr-un anumit fel incat iti era imposibil sa nu zambesti.Cand mi-am deschis eu blogul, era dupa acea perioada de refacere a bolii ,iar Alex avea intotdeauna cuvinte de incurajare pentru mine.Imi amintesc...chiar si acum imi vine sa rad,era ziua lui Alex...acum este student la facultatea de Sport,iar eu de ziua lui i-am pus niste imagini cu echipa lui preferata care este Rapid. Habar nu aveam despre echipele de fotbal ...eu am crezut ca-i fac o bucurie incat i-am pus o poza cu Rapidul cand a luat bataie.Alex fiind baiat bun nu sa suparat si chiar a inteles nestiinta mea in materie de fotbal.Inspectand blogul prietenului meu am sa va dau cateva detalii despre el.
"In buletin scrie Lenesul
Dau de baut prin vara
Bucuresti este locul pe care il numesc “acasa”
Imi pierd vremea cu facultatea
Pentru anunturi matrimoniale:  ...
Motto: Mi-ar fi lene sa nu fiu lenes.
Altceva?: Somn placut"
Imi place sa cred ca prieteniile virtuale pe care le-am incropit vor rezista in timp. Chiar daca vor ramane doar in stadiul virtual,  pentru mine este important sa stiu ca undeva, cineva, se gandeste la mine, sufera sau se bucura impreuna cu mine.Si desigur viceversa.Daca gasiti prieteni virtuali si sunt chiar prieteni in adevaratul sens al cuvantului, atunci merita sa iti "irosesti" timpul cu ei .Eu consider ca prietenia virtuala este mult mai profunda decat cea reala in unele cazuri. Virtual suntem mai deschisi si mai sinceri, impartasind experientele, parerile si dorinele noastre ascunse.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu