Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 martie 2015

Toate absolut orice...

In acesta lume orice lucru se poate repara...stiti ce nu se poate repara?...decat boala si moartea...o masina se poate repara,dar viata omului nu. Dumnezeu ne pune  mereu la multe  incercari in viata...daca le putem trece sau nu,asta depinde numai de noi. In aceste situatii mereu mi-am spus ca trebuie sa trec mai departe si ca maine va fi o alta zi...am ajuns sa fiu putin egoista sa nu-mi pese ce zice x sau y...dar traiesc ca sunt ambitioasa,chiar daca obosesc azi,ma odihnesc si maine imi continui drumul sa mai urc cateva trepte...asa ca trebuie sa lupt pentru mine,sa ignor orice lucru spus cu ironie sau din rautate. Toate absolut orice...rele sau bune fac parte din viata mea incat trebuie si este necesar sa ridic capul si sa merg inainte.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu