Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 aprilie 2016

Cu totii regretam lucruri in viata...

Ar trebui sa invatam singuri sa facem in asa fel incat sa nu regretam nimic ...nu stiu daca se poate! Zic si eu asa...nenorocirea este ca de multe ori viata nu-ti mai acorda alta sansa si este de ajuns o singura greseala de a rata totul. Cu totii regretam lucruri in viata,dar daca ne dam seama la timp cand este prea tarziu...si daca constientizam acest lucru,inseamna ceva. Cateodata viata te pune intr-o asa cumpana ca nu stii daca ceea ce faci este bine sau nu...daca lucrul pe care-l faci sau nu ,il vei regreta . Important este sa faci ce ti se pare ca este mai bine pentru tine...ca pe urma poti sa regreti,asta-i alta poveste.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Numai eu mă pot face fericit. Între eu și eu, unele căi de interacțiune și unele lucruri intermediare sunt mai potrivite fericirii decât altele; determinându-mă să uit de mine mai puțin. Regretul e despre nereușita de a mă face fericit prin intermediul unui lucru, unei căi. Să caut altă cale, mai potrivită atunci, sau un alt lucru, să accept posibilitatea că o altă realizare de la exterior, materială, ”reală”, îmi poate aduce aceeași fericire (înapoi). Regretului nu i se poate cere mai mult decât să motiveze o schimbare a felului de a fi în lume ori o acțiune compensatorie. Iar cei care nu reușim să găsim căi de interacțiune potrivite ori lucruri, putem renunța la ele odată cu regretul: Calea cea mai simplă de a ne face fericiți e fără intermedierea vreunui lucru. Libertate de a fi fericiți, fiecăruia dintre noi!

    RăspundețiȘtergere