Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 aprilie 2016

Şi aici apar opţiunile...

"Nu. Viaţa nu te întreabă niciodată nimic. Nu ţine cont de cine eşti şi de ce ai făcut, bun sau rău. Ea îţi dă un test de supravieţuire, o lovitură şi te lasă să te descurci. Şi aici apar opţiunile...toate sub formă de lecţii, unele mai dure, altele mai blânde, dar in urma cărora cu siguranţa te vei schimba, de multe ori atât de mult până la a nu te mai recunoaşte pe tine însut."

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Draga Gabriela,

    desi a trecut ceva timp,acord acestor clipe incuviintare de a lasa cateva ganduri.
    datorita faptului ca s a activat inoportun pe pagina personala unde postam ,am incetat de a mai continua la "cerintaintrusului".
    cu totii avem rolurile noastre de intrebuintare a lucrurilor pamantesti,de activare in scopurile ce face parte din planul Divin,si fiindca ai avut si ai un rol important in existenta mea,recurg acum la a apela la tine.
    am ajuns suficient de "jos" pentru a nu mai dori astfel de experiente si ca imin doresc ca fiecare de a ma stabili intr un final pe ceva concret,din diversitatile oferite.
    Gabriela,esti demna de ceea ce faci si ce faci este din tot sufletul tau,apreciez si am ramqas devotata. Sustin si eu cu tarie aceste principii si te rog iarta ma ca din cauza influentelor din culise ,ajungand la o forma de epuizare,am ales sa ma retrag din scrierile zilnice,insa ma gandesc la voi cu drag :).ai aparut in viata mea deloc intamplator,fiind la cerere ,am primit...
    cum spuneam nivelul vibrational momentan nu mi permite anumite interventii,insa cunoscandu ne bine demersurile ma rog sa nu gresesc foarte tare daca s ar intampla sa fie...
    esti una dintre cei alesi,si cu toate ca se mismuluiau chesti in acea perioada ne am fost unul altuia asemene aunei echipe,si cred si imi doresc sa ne fim in continuare.
    te rog respectuos nu ma condamna pentru cele auzite in culise,Dumnezeu stie mai bine pentru ce anume mi au fost acese experiente si cu atat mai mult ca se asteapta si va intra pe fagas in mod firesc mari schimbari in savarea omenirii.aici ne vom recunoaste inevitabil si vom avea de a duce la bun sfarsit planul Divin.
    gABRIELA,IMI Revine sa transmit acestea si ca pe mai departe lucrurile au sa capete un contul mai precis. mi ai fost de ajutor si iti multumesc pentru timpul acordat ,nu doar si cu atat mai mult iti incredintez acestea.
    daca doresti sa raspunzi acestui mesaj la adresa de email :fordianafordiana@yahoo.com m as bucura.
    cum sunteti,cum razbateti??

    las imbratisare de drag...
    toate cele bune Gabriela,
    Multumesc,
    cu respect si devotament
    AncaAnamariaAlexandra

    RăspundețiȘtergere